ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ (УВЕДОМЛЕНИЕ ЗА ПОВЕРИТЕЛНО ТРЕТИРАНЕ НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ) и Общи условия
GDPR
Личните данни, които събираме и обработваме от вас са:
Категория лични данни:
данни за идентификация :
трите имена, единен граждански номер или личен номер на чужденец, постоянен адрес;
други данни:
лични данни за контакт – име за контакт, телефонен номер
видео записи, които се правят с цел подобряване на сигурността и обслужването по обектите на „Интерсервиз Узунови АВ ООД;
друга информация като:
данни, предоставяни през интернет страницата на дружеството и мобилни приложения;
други лични данни, предоставени от Вас или от трето лице при организиране на събитие при нас и по-конкретно: имена, данни за контакт – телефон или електронен адрес,
Източник: субектите на лични данни.
Декларираме, че личните данни, които събираме, ще бъдат използвани единствено за следните цели:
Обработката се извършват с цел:
защитим и осигурим сигурността и целостта ни, на Вас и на нашите служители;
установим и/или предотвратим незаконосъобразни действия или действия в противоречия с нашите условия за съответните продукти и услуги;
оценим и измерим ефективността от рекламите ни ;
извършване на обработка от обработващ данните при издаване на фактура при поискване от вас ;
След Ваше съгласие
В някои случаи ние обработваме личните Ви данни, само след предварителното Ви писмено съгласие. Съгласието е отделно основание за обработване на личните ви данни и целта на обработката е посочена в него, и не се покрива с целите, изброени в тази политика. Ако ни дадете съответното съгласие и до неговото оттегляне или прекратяване на всякакви договорни отношения с Вас:
Ако оттеглите съгласието си за обработване на лични данни за някой или всички начини, описани по-горе, „Интерсервиз Узунови АВ“ ООД няма да използва личните Ви данни и информация за определените по-горе цели. Оттеглянето на съгласието не засяга законосъобразността на обработването, основано на дадено съгласие преди неговото оттегляне.
За да оттеглите даденото съгласие е необходимо само да използвате обектите по места, сайта ни или данните ни за контакт посочени по-горе..
Обработка на анонимизирани данни
Ние обработваме Вашите трафични данни за статически цели, това означава за анализи, в които резултатите са само обобщаващи и следователно данните са анонимни – например, за да представим движение на големи групи хора. Идентифицирането на конкретно лице от тази информация е невъзможно.
Основанието, което ни дава право да обработваме вашите данни е за да спазим задължения, които са предвидени в нормативен акт, така например:
За изпълнение на нормативни задължения
Ние обработваме идентификационните Ви лични данни, за изпълнение на нормативни задължения за предоставяне на информация:
предоставяне на информация на Комисията за защита на потребителите или трети лица, предвидени в Закона за защита на потребителите;
предоставяне на информация на Комисията за защита на личните данни във връзка със задължения, предвидени в нормативната уредба за защита на личните данни – Закон за защита на личните данни, Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година и др.;
задължения, предвидени в Закона за счетоводството и Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и други свързани нормативни актове, във връзка с воденето на правилно и законосъобразно счетоводство;
предоставяне на информация на съда и трети лица, в рамките на производство пред съд, съобразно изискванията на приложимите към производството процесуални и материално правни нормативни актове;
Следните организации/лица ще получат личните ви данни:
Ние предаваме вашите лични данни единствено на определените от законодателството трети лица и органи - (НАП, НОИ, съдебни органи, банкови институции, държавни институции).
Не предоставяме Ваши лични данни на трети лица, преди да сме се уверили, че са взети всички технически и организационни мерки за защита на тези данни като се стремим да осъществяваме строг контрол за изпълнение на тази цел. В този случай ние оставаме отговорни за конфиденциалността и сигурността на вашите данни.
Лица, обработващи данните от свое име
компетентни органи, които по силата на нормативен акт имат правомощия да изискват предоставянето на информация, сред която и лични данни, като например – съдилища, прокуратура, различни регулаторни органи като Комисия за защита на потребителите, Комисия за защита на личните данни, органи с правомощия по защита на националната сигурност и обществен ред;
Съгласие:
Със съгласието Ви да приемете тази Декларация за поверителност (уведомление за поверително третиране на личните данни), вие ни давате разрешение да обработваме личните Ви данни само за посочените от нас цели.
Съгласието е необходимо, за да може да обработваме и двата вида (обикновени и специални) лични данни, но е необходимо да е изрично.
В случаите, когато искаме съгласие за специални (чувствителни) лични данни ние винаги ще се обосноваваме защо и как тази информация ще се използва.
Можете да оттеглите съгласието си по всяко време с попълване на Образец на форма за оттегляне на съгласие от субекта на данните (GDPR_FORM_05)).
Оттеглянето на съгласието е налице, когато имаме недвусмислено волеизявление на субекта на данни или ясно изразени, еднозначни действия, с които той оттегля съгласието си за обработването на лични данни,
свързани с него.
Оттеглянето на съгласието не засяга законосъобразността на обработването, основано на дадено съгласие преди неговото оттегляне. Преди да даде съгласие, субектът на данни бива информиран за това условие.
Доколкото съгласието обхваща всички дейности по обработване на данните, извършвани с една и съща цел или цели, оттеглянето на съгласието действа относно дейностите за обработване на данни, извършвани за същата цел или цели.
Предаване на личните данни на държава извън ЕС или на международна организация :
„ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АВ“ ООД няма намерение да предаде вашите лични данни на трети лица (без предварително да получи Вашето съгласие.
Период на съхраняване на данните
„ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АВ“ ООД ще съхранява Вашите лични данни съгласно изискванията на българското законодателство – за счетоводни и данъчни документи – 10 години, за трудовото законодателство – 50 г., за договорни отношения, съгласно ЗЗД- до приключване на договорни отношения или 10 години, ако са данъчни и счетоводни документи, като данните ще бъдат съхранявани на хартия и електронна система:
Вашите права като субект на личните данни са следните(образец FORM_02-Искане от субекта на данни) :
Във всеки момент, докато съхраняваме или обработваме личните ви данни, Вие (според терминологията на закона - субект на данните) имате следните права:
имате право да поискате копие от Вашите лични данни от „ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АВ“ ООД и право на достъп по всяко време до личните си данни;
имате право да поискате от „ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АВ“ ООД личните си данни във вид удобен за прехвърляне на друг администратор на лични данни, или да поискате ние да го направим, без да бъдете възпрепятствани от наша страна;
имате право да поискате от „ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АВ“ ООД да коригира без ненужно забавяне, неточните Ви лични данни, както и данните, които не са вече актуални;
имате право да поискате от „ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АВ“ ООД личните Ви данни да бъдат изтрити без ненужно забавяне при наличието на някое от следните основания:
личните данни повече не са необходими за целите, за които са били събрани;
когато сте оттеглил своето съгласие;
когато сте възразил срещу обработването,
когато обработването е незаконосъобразно;
когато личните данни трябва да бъдат изтрити с цел спазването на правно задължение по правото на EС или правото на държава членка, което се прилага спрямо нас като администратор на лични данни;
когато личните данни са били събрани във връзка с предлагането на услуги на информационното общество.
Можем да откажем да заличим личните Ви данни по следните причини:
при упражняване на правото на свобода на изразяването и правото на информация;
за спазване на законово задължение от наша страна или за изпълнението на задача от обществен интерес,
за целите на архивирането в обществен интерес, за научни или исторически изследвания или за статистически цели, доколкото съществува вероятност заличаването да направи невъзможно или сериозно да затрудни постигането на целите на това обработване; или за установяването, упражняването или защитата на правни претенции.
имате право да поискате от "ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АВ" ООД, да ограничи обработването на личните Ви данни, като в този случай данните ще бъдат само съхранявани, но не и обработвани. Отказът ни за ограничаване ще е изрично само в писмен вид, като сме длъжни да го мотивираме със законосъобразната причина;
имате право да оттеглите Вашето съгласие за обработката на личните Ви данни по всяко време с отделно искане, отправено до администратора;
имате право да възразите срещу определени видове обработка, като директен маркетинг (непоискани рекламни съобщения);
имате право на възражение срещу автоматизирана обработка, включително профилиране;
имате право да не бъдете обект на решение, основаващо се единствено на автоматизирано обработване, включващо профилиране;
при нужда да използваме Вашите лични данни за нова цел, която не е обхваната от настоящата декларация за защита на данните, ще Ви предоставим ново уведомление за защита на данните и когато, и където е необходимо, ще изискаме Вашето предварително съгласие за новата обработка.
Всички горепосочени искания ще бъдат препратени, ако има трета страна (получатели, включително извън ЕС и международни организации) при обработката на вашите лични данни.
Имате право на жалба до надзорния орган
Имате право да подадете жалба направо до надзорния орган, като компетентният за това орган е За България: Комисия за защита на личните данни, адрес: гр. София 1592, бул. „“Проф. Цветан Лазаров” № 2 (www.cpdp.bg.)
В случай, че желаете да подадете жалба относно обработката на личните ви данни чрез „ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АВ“ ООД (получатели, включително извън ЕС и международни организации), можете да го направите на посочените данни за контакт на „ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АВ“ ООД или директно на Отговорник по защита на данните (на посочените по-горе данни за контакт.
Тел: 0888/647-122
Изтегли образец на форма за искане от субект на данните: doc pdf
Изтегли образец на форма за оттегляне на съгласие от субекта на данните: doc pdf
I. ВЪВЕДЕНИЕ
Този документ (заедно с документите, споменати по-долу) установява общите условия, които уреждат използването на този уебсайт www.playground.bg (наричан по-долу Уебсайта) и поръчката на стоки и услуги от и чрез него (наричани по-нататък "Условията"). Когато използвате този уебсайт или поръчвате чрез него, сте обвързани с тези условия, както и с нашите Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Сайтът www.playground.bg е собственост на „Интерсервиз Узунови АВ“ ООД , като чрез Уебсайта се предлагат стоки и услуги на посочените по-долу дружества, доставчици на стоки и услуги.
Моля, прочетете внимателно тези Общи условия преди да използвате Уебсайта или която и да е от неговите функционалности, и при всички случаи преди поръчката на стоки и услуги през него. С осъществяването на достъп до или ползването на Уебсайта и/или поръчка на стоки и услуги през него Вие приемате настоящите Общи условия.
Ако имате някакви въпроси или коментари относно настоящите Общи условия, моля да се свържете с нас на адрес ………………………………………………или на телефона за контакт, посочен в съответната секция на Уебсайта.
II. ДЕФИНИЦИИ
По смисъла на настоящите общи условия, под посочените думи и изрази, следва да се разбира:
Собственик на Уебсайта - „Интерсервиз Узунови АВ“ ООД , с ЕИК 103768440
Със седалище и адрес на управление: гр. Варна, бул. Владислав Варненчик 186, ет.3 офис ИСУ
Телефон: ……………………….
Имейл: ………………………………………….
Стоки – предлаганите чрез Уебсайта стока;
Услуги – предлагани чрез Уебсайта услуги свързани с детска игра и детски тържества, а именно: (i) организиране на детски рождени дни чрез извършване на резервации в съответен Развлекателен център:
Парадайс център, бул. Черни връх 100, ет. 2
The Mall Sofia , бул. Цариградско шосе 115 , ет.2
Mall Galeria Burgas , бул. Даме Груев 6, ет.2
Гранд Мол Варна , ул.Академик Андрей Сахаров 2, ет.2
Всеки един обект наричан поотделно „Развлекателен Център“.
Доставчик на Стоки – търговско дружество, управляващо съответния детски център, което продава стоки чрез платформата на интернет страница www.playground.bg.
Доставчик на Услуги – търговско дружество, предоставящо някоя от услугите чрез платформата на интернет страница www.playground.bg в съответния детски център.
Ползвател/Потребител – физическо или юридическо лице, което сключва договор за покупко-продажба с Доставчика на Стоки или договор за предоставяне на услуги с Доставчика на Услуги при спазване на настоящите общи условия;
Договора за покупко-продажба – Договор, сключен от разстояние, между Доставчика на Стоки и Потребителя за покупка на определена от последния стока, при обявена в електронния магазин цена, при спазване на настоящите общи условия и приложимото законодателство;
Договора за услуги - Договор, сключен от разстояние, между Доставчика на Услуги и Потребителя за ползване на услуги, при спазване на настоящите общи условия и приложимото законодателство;
Онлайн магазин – онлайн платформа за пазаруване на стоки или заявяване на предоставяне на услуги, чрез използване на интернет страница www.playground.bg
III. ОБХВАТ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
Настоящите Общи условия са приети от Собственика на Уебсайта, Доставчика на Стоки и от Доставчика на Услуги и уреждат:
условията и правилата за ползване на Уебсайта;
условията за ползване предлаганите чрез Уебсайта услуги от съответното дружество, което управлява съответния детски център, и реда и начина за уреждане на отношенията между Потребителя и Доставчика на услуги по повод поръчката и изпълнението на Услугите;
условията, реда и начина за сключване на договори за покупко-продажба между Доставчика на Стоки и Потребителите;
правата и задълженията на Доставчиците и на съответните Потребители по сключените помежду им договори за покупко-продажба или договори за предоставяне на услуги, включително, сроковете и начините за доставка на поръчаните стоки, тяхното плащане и получаване, условията и реда за предявяване на рекламации и връщане на закупени продукти.
IV. ПРАВИЛА ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА УЕБСАЙТА
Уебсайтът може да се използва само и единствено при спазване на следните правила:
Вие имате право да разглеждате Уебсайта, както и да отпечатвате извадки от съдържанието му единствено и само за нетърговски, лични цели;
Не може да използвате изображения на хора или места, качени на Уебсайта без изричното писмено разрешение на Собственика на Уебсайта;
Вие сте длъжни да използвате Уебсайта само за законни цели и по начин, който не нарушава правата на трети страни, или не ограничава или възпрепятства използването на Уебсайта от тях;
Вие сте длъжни да използвате този Уебсайт, за да правите само законосъобразни запитвания и поръчки;
Вие сте длъжни да не правите никакви фалшиви или измамни поръчки. Ако разумно може да се счита, че е била направена такава поръчка, ние ще имаме право да я отменим и да информираме компетентните органи;
Собственикът на Уебсайта има право да преустанови достъпа Ви до Уебсайта, в случай че е получил уведомление за нарушение в сайта или в случаите, когато потребител наруши настоящите Правила, включително чрез действия които се определят като злоумишлени действия.
Собственикът на Уебсайта си запазва правото да поставя електронни препратки и рекламни банери, сочещи към уебсайтове, намиращи се извън неговия контрол и в потребителския профил. Собственикът на Уебсайта не носи отговорност за съдържанието на тези уебсайтове;
V. ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ
5.1. Когато използвате Уебсайта или желаете да се възползвате от някои от неговите функционалности или предлаганите чрез него стоки и услуги, може да бъдат събирани и обработвани ваши лични данни, както и данни за вашето дете. Ако не ни предоставите цялата информация, която ни е необходима, ние няма да може да ви предоставим поисканата стока или услуга. Когато заявите поръчка чрез този уебсайт, вие заявявате, че сте над 18-годишна възраст и имате законно право да сключвате обвързващи договори.
5.2. Моля, преди да предоставите каквато и да е лична информация чрез платформата на Уебсайта да се запознаете добре с подробната информация относно правилата за събиране и обработване на лични данни, публикуваната на Уебсайта - Политика за поверителност и защита на лични данни на Плейграунд . Ако не искате да бъде събирана информация за Вас, моля не я предоставяйте.
VI. ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
6.1. Всички цени посочени в Уебсайта са в български левове, с включен ДДС.
6.2. Потребителят може да заплати съответната цена на стока или услуга по един от следните начини:
(а) чрез кредитна или дебитна карта;
(б) на място в обекта;
6.3. Условия за плащане с карта
6.3.1. Ние приемаме плащане със следните видове карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron. Моля, обърнете внимание, че вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация „Verified by Visa“ или „MasterCard SecureCode“.
6.3.2. Ако изберете да платите чрез онлайн транзакция с дебитна/кредитна карта, плащането се улеснява чрез независим доставчик на платежни услуги. Когато Вие предпочетете онлайн плащане, Уебсайтът ще ви пренасочи към платежния сайт, където се събират данните, необходими за обработка на транзакцията. Нито една част от данните, обработени по време на онлайн транзакцията, не се изпраща до нас. Ние получаваме само информация за успешното извършване на онлайн плащането.
6.4. При необходимост от връщане на платени с карта суми, това ще бъде направено от доставчика на съответната стока и услуга чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.
VII. ЗАЯВЯВАНЕ И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ
7.1. Характеристики на резервацията
7.1.1. Резервацията представлява сключване на договор от разстояние за предоставяне на услуги за организиране на парти за рожден ден в избран от Потребителя Развлекателен център. Договорът по тази точка се сключва чрез Онлайн магазина между Потребителя и съответния оператор на избрания Детски център, както са индивидуализирани в чл. 9.2. по-долу.
7.1.2. Подробна информация какво включва избрания от Вас резервационен пакет се съдържа на Уебсайта в съответната секция за Пакетни оферти.
7.1.3. В случай че от датата на сключване на договора от разстояние за предоставяне на услуги чрез натискане на бутона „Резервирай“ до датата на резервирания Рожден ден остават по-малко от 14 дни, Потребителят с натискане на бутона „Резервирай“ изрично заявява своето желание и искане предоставянето на услугите да започне преди изтичане на срока за отказ от договора от разстояние.
7.2.Извършване на резервация
7.2.1. Вие може да направите резервация за Рождения ден на Вашето дете или за друг празник в който и да е Развлекателен център. Освен на място в желания Развлекателен център Вие може да направите това и чрез формата за резервации на Уебсайта .
7.2.3. Извършвате резервация чрез Уебсайта, като следвате следните стъпки:
- Изберете Развлекателен център от Уебсайта;
- Изберете дата и час;
- Изберете пакет;
- Въведете потребителските си данни;
- Изберете храна и напитки;
- Изберете торта;
- Изберете тематично парти;
- Избери артикули;
- Изберете плата за родителите;
- Преглед на поръчката
7.3. Заплащане на Услугите по направена резервация
Цената на услугите за резервираното парти се заплаща от Потребителя на съответния Развлекателен център, както следва:
Капаро се заплаща при направата на резервацията:
В брой на място в Развлекателния център, ако резервацията е направена в развлекателният център;
Чрез кредитна или дебитна карта;
Окончателно плащане – се заплаща след окончателно предоставяне на услугата в брой или чрез дебитна/кредитна карта в съответния детски център.
7.4. Условия за промени в резервацията:
7.4.1. При отмяна на резервацията 5 (пет) или по-малко дни преди събитието, без то да бъде резервирано за нова дата, заплатеното капаро не се възстановява.
7.4.2. В случай че след резервация и след заплащане на капарото е направено искане да бъде направена резервация за нова дата, заплатеното капаро се приспада от сметката на събитието/рождения ден.
7.4.3. При промяна на датата на резервацията 48 (четиридесет и осем) или по-малко часа преди събитието, Потребителят дължи заплащане на цената на заявената торта в момента на промяна на резервацията, а платеното капаро се приспада от сметката на събитието/рождения ден.
7.4.4. Броят на децата може да бъде променян до 48 (четиридесет и осем) часа преди събитието, за да гарантираме нужния брой детски менюта, парчета торта и аниматор.
7.4.5. Промяната в резервацията се прави:
а) на Място в Развлекателният център;
б) през електронна кореспонденция;
VIII. ОСОБЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ДОСТАВЧИКА. ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИ
8.1. Във връзка с правата на Потребителите, физически лица, Доставчиците на Стоки и Услуги трябва да гарантират изпълнението на посочените по-долу изисквания:
8.1.1. Основните характеристики на Стоките и съдържанието на Услугите, предлагани от Доставчиците на Стоки и Услуги са определени в профила на всяка Стока или Услуга на Уебсайта.
8.1.2. Цената на Стоките и Услугите се определя от Доставчика в профила на всяка Стока или Услуга. При избиране на Стоките или Услугите за сключване на договорите от разстояние, преди финално потвърждение, цената на всяка поръчка се определя с включени всички данъци и транспортни разходи.
8.1.3. Начинът на плащане, доставка и изпълнение на договора се определя в настоящите общи условия, както и информацията, предоставена на Потребителя в Уебсайта.
8.1.4. Общата стойност на поръчката за всички съдържащи се в нея стоки и услуги, и условията на доставка се посочват от Доставчика преди финално потвърждаване на поръчката от Потребителя. Потребителят се съгласява, че крайната стойност на поръчката може да варира в зависимост от избрания начин за плащане, за което Доставчикът уведомява ползвателя преди финалното потвърждаване на поръчката. Крайната сума може да валира зависимост от допълнителна консумация, и допълнително предоставени услуги по време на резервацията.
8.1.5. Потребителят има право на рекламация при несъответствие на потребителската стока с Договора за покупко-продажба, като поиска от Доставчика на Стоки да приведе стоката в съответствие с Договора за покупко-продажба. Потребителят може да направи това, като ни пише на адрес: Варна, бул. Владислав Варненчик 186. Ет. 3, офис 3.06. Рекламация се извършва само срещу представена касова бележка или фактура, издадена от Доставчика на Стоки в съответния детски център.
8.2. Право на отказ от договор
8.2.1. Ако сключвате договора като потребител – физическо лице, имате право да се откажете от Договора от разстояние (с изключение на продукти, изрично изключени от това право по закон), в рамките на 14 дни, без да посочвате причина, без да дължите никакви обезщетение или неустойка и без да плащате никакви разходи, с изключение на разходите, изрично посочени в настоящите правила и условия.
8.2.2. Периодът за отказ ще изтече след 14 дни от:
- деня, в който придобиете, или трето лице, различно от превозвача и посочено от вас, придобие физическо владение на стоките или в случай на множество стоки в една поръчка, доставени поотделно, след 14 дни от деня, в който придобиете или трето лице, различно от превозвача, посочено от вас придобие владение на останалата последна стока, поръчана в една поръчка;
- деня на сключване на договора, при договор за доставка на услуги.
8.2.3. За да упражните правото си на отказ, можете да уведомите съответния търговец – доставчик на стоката или услугата на координатите посочени в чл. 9.2., за решението си да се откажете от Договора от разстояние чрез недвусмислено изявление. Можете да използвате формуляр за отказ, както е посочено в Приложението тук по-долу, но не е задължително.
8.2.4. За да спазите срока за отказ, е достатъчно да изпратите вашето съобщение относно упражняването на правото на отказ, преди да е изтекъл срокът за отказ.
8.3. Последствия от отказа
8.3.1. Ако решите да се откажете от сключения Договор за покупко-продажба, ние ще ви възстановим всички получени от Вас плащания, включително разходите за доставка без ненужна забава и във всеки случай, в рамките на 14 дни от датата, на която договорът е бил прекратен. Ние ще извършим такова възстановяване, като използваме същите средства за плащане, които сте използвали при първоначалната транзакция.
8.3.2. Независимо от горното, ние можем да откажем възстановяване, докато не получим обратно стоките или не ни предоставите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, което от двете настъпи по-рано. Вие ще изпратите обратно или ще доставите Стоките или ще ни ги предадете, в който и да е от Развлекателните центрове без неоснователно забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който ни изпратите вашия отказ от този договор.
8.3.3. Освен ако не предадете стоките в някой от Развлекателните Центрове, вие ще поемете преките разходи по връщането на стоките. Вие носите отговорност само за понижената стойност на стоките единствено вследствие на използването, освен каквото е необходимо, за да се установи естеството, характеристиките и функционирането на стоките.
8.3.4. Ако решите да се откажете от сключения Договор за услуги, Вие дължите заплащане на разходите на Доставчика по организиране на услугите за Рожден ден.
IX. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТЪРГОВЦИТЕ
9.1. Доставчици на услугата Резервация за Рожден ден.
Вашият доставчик на услугата Организиране на детски Рожден ден ще бъде предоставено от дружеството:
Интерсервиз Узунови АВ ООД
ЕИК 103768440
Регистрация по ДДС: BG103768440
Седалище и адрес на управление: гр.Варна , бул. Владислав Варненчик 186
Адрес на упражняване на дейността:
гр. София :
Парадайс център, бул. Черни връх 100, ет. 2
Website: www.playground.bg
e-mail: bar.paradise@playground.bg
тел: 0882499041
The Mall Sofia , бул. Цариградско шосе 115 , ет.2
Website: www.playground.bg
e-mail: manager.sofia@playground.bg
тел:0885997080
Бургас:
Mall Galeria Burgas , бул. Даме Груев 6, ет.2
Website: www.playground.bg
e-mail: manager.burgas@playground.bg
тел:0886616670
Варна:
Гранд Мол Варна , ул.Академик Андрей Сахаров 2, ет.2
Website: www.playground.bg
e-mail: manager.grandmall@playground.bg
тел:0887408072
X. НАДЗОРНИ ОРГАНИ:
10.1 Комисия за защита на личните данни:
Адрес: гр. София, п.к. 1592, ул. „Проф. Цветан Лазаров“ № 2,
тел.: (02) 915 35 19
факс: (02) 915 35 25
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg;
10.2. Комисия за защита на потребителите:
Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: (02) 933 0565
факс: (02) 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg
10.3. Национална агенция за приходите
ТД на НАП София,
Адрес: 1000 гр. София, ул. Аксаков № 21,
тел.: 02/ 9859 3821
Офис Витоша:
Адрес: бул Цар Борис III № 215
Тел.: 02/ 9179124
Уеб сайт: https://nra.bg
10.4. Българска агенция по безопасност на храните
Адрес: гр. София, бул. „Пенчо Славейков” 15А
Електронна поща: bfsa@bfsa.bg
Уеб сайт: https://bfsa.egov.bg
XI. ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ
11.1. Бисквитки
За да направи уебсайта възможно най-лесен за използване и за да подобри качеството на предлаганите услуги, ние използваме „бисквитки“.
Бисквитките са пакети информация, изпращани от уеб сървъра към интернет браузъра на Ползвателя, а след това биват връщани от браузъра всеки път когато браузърът получи достъп до този сървър. Тези пакети информация се пишат и съхраняват на компютъра на Ползвателя от интернет браузъра.
Подробна информация за това какво представляват бисквитките, как и кои бисквитки ние използваме и как може да контролирате или изтривате бисквитките може да намерите в нашата Политика за бисквитки, публикувана на Сайта ни.
Имайте предвид, че блокирането на бисквитки ще се отрази на начина, по който работи уебсайтът, като може да доведе до нарушено функциониране на сайта.
11.2. Авторско Право
Настоящата интернет страница (интернет сайт) е собственост на „Интерсервиз Узунови АВ“ ООД . Поместените в този сайт информационни материали, фотографски и други изображения и графичното му оформление са предмет на авторско право по смисъла на Закона за авторското право и сродните му права. Никаква част от този сайт и съдържащите се в него публикации не може да бъде копирана, възпроизвеждана, разпространявана или използвана по какъвто и да е друг начин без изричното писмено съгласие на „Интерсервиз Узунови АВ“ ООД . Достъпът до сайта не представлява по никакъв начин разрешение за използване по смисъла на Закона за авторското право и сродните му права на информационните материали, фотографските и другите изображения, публикувани на страницата.
11.3. Ограничения на отговорността
„Интерсервиз Узунови АВ“ ООД цели без прекъсване да осигури пълнотата и актуалността на поместената на този интернет сайт информация. Въпреки това, следва да имате предвид, че е възможно предоставената на сайта информация да не бъде достатъчно изчерпателна и точна. Поради това тя трябва да бъде разглеждана единствено като ориентировъчна и не следва да бъде използвана като съвет или препоръка за закупуване на стоки и/или услуги. „Интерсервиз Узунови АВ“ ООД не носи отговорност за настъпили вреди или пропуснати ползи от неточна или неактуална информация, поместена в сайта.
В случай, че се нуждаете от съвет или препоръка относно покупката на дадена стока или услуга, Ви каним да потърсите мнението на нашите служители, като използвате формата за запитвания на сайта или се свържете с нашите специалисти на Центъра за обаждания.
„Интерсервиз Узунови АВ“ ООД не отговаря за технически грешки или за други затруднения при използването на този сайт и не гарантира непрекъснат, навременен, сигурен и свободен от грешки достъп до него.
11.4. Свързани интернет сайтове
Този сайт може да съдържа препращания към други интернет сайтове. „Интерсервиз Узунови АВ“ ООД не контролира по никакъв начин и не носи отговорност за съдържанието и верността на поместената в тези други сайтове информация. За незаконно, неточно или непълно съдържание, както и за вреди, причинени от употребата или неупотребата на тези сайтове, отговорност носи единствено собственикът на съответния сайт. Съветваме Ви да се интересувате от условията за ползване и за защита на личните данни, които предлагат чуждите интернет сайтове.
11.5. Промяна в настоящите правила и в уебсайта
„Интерсервиз Узунови АВ“ ООД си запазва правото да променя, без предварително уведомление, структурата или съдържанието на Уебсайта, или която и да е от услугите или продуктите, предлагани чрез него, както и да прекратява достъпа до него по всяко време.
„Интерсервиз Узунови АВ“ ООД може по всяко време да променя настоящите Общи условия като изпрати до всички потребители 31-дневно предизвестие, с изтичането на което измененията влизат сила за страните по договора. В случай че Потребителят не възрази в предоставения му срок срещу промените, същите стават обвързващи за страните. В случай че Потребителят не е съгласен с предложените промени в Общите условия, може да възрази срещу тях, с което настоящият договор ще се счита за прекратен.
Ваше е задължението да посещавате периодично тази страница с цел да се запознаете с актуализираните Правила за ползване, тъй като те са обвързващи за Вас.
11.6. Приложимо право
За всички неуредени в тези Правила въпроси се прилагат разпоредбите на действащото българско законодателство.
Всички спорове, отнасящи се до тези Правила, които страните не са успели да решат чрез преговори и по взаимно съгласие, се отнасят за решаване пред компетентните български съдилища.
Приложение: Формуляр за отказ
.........
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ
До ...........................
/името на търговеца/
................................................................................
/адрес, ЕИК/
С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:
.......................................................... /описание на продукта/
Стоката/Услугата е поръчана на ......................
Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване от потребителя/
.................................................................................../Име на потребителя/
Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/
................... ..................................
/Дата/ /Подпис на потребителя/